مانیتورینگ سرور و شبکه
ارائه خدمات از ما
خدمات شبکه ای که باید توسط شرکت ما بابت پشتیبانی به منظور دسترسی مستمر و دائم کاربران به بسیاری از موارد انجام شود.
عقد قرارداد
در کمترین زمان بهترین کیفیت و شرایط را برای شبکه شما در زمینه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ایجاد می کنیم و از ایجاد مشکلات در آن جلوگیری کنیم.
تماس با کارشناسان ما
ارائه جلسات مشاوره، راه اندازی روند بکاپ، راه اندازی مانیتورینگ، ایجاد سطوح دسترسی، راه اندازی اولیه شبکه و سرویس ها
مانیتورینگ سرور و شبکه
با اتخاذ رویکردی فعال برای حمایت از شبکههای مشتریان خود، میتوانیم برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از طریق: استفاده از نرم افزار نظارتی که به ما در مورد مشکلات احتمالی هشدار می دهد. مشاوره در مورد نحوه به دست آوردن بهترین ها از سخت افزار و نرم افزار موجود. اطمینان از اعمال منظم وصله های نرم افزاری. اطمینان از وجود و به روز بودن نرم افزارهای ضد ویروس و در صورت لزوم ضد جاسوس افزار و ضد هرزنامه. بررسیهای در محل که میتوانیم در مورد هرگونه سؤال IT صحبت کنیم. سرویس مانیتورینگ ما فعال بودن سیستم های شما را به طور فعال بررسی می کند. در این صورت مشکلات اغلب قبل از اینکه مشتریان ما آگاه شوند قابل حل است. این از مشکلات قبل از اینکه بر روی کاربران تأثیر بگذارد و بهره وری شما را افزایش دهد جلوگیری می کند زیرا احتمال اختلال در کاربر کمتر است. با فعال بودن، اطمینان حاصل می کنیم که زمان کارکرد سیستم شما به حداکثر می رسد. با مشارکت بیشتر در شبکه شما، می توانیم عملکرد را بهبود بخشیم و همچنین خطرات امنیتی و غیره را به حداقل برسانیم. خدمات زیادی را می توان نظارت کرد از جمله: Microsoft Exchange خدمات ترمینال SQL Server اکتیو دایرکتوری تابع اندازه دایرکتوری عملکرد استفاده از CPU عملکرد درایو دیسک عملکرد فضای دیسک تابع وجود فایل تابع اندازه فایل ایمیل POP3 وب سرور به طور خاص، اینها را میتوان به گزارشهای ماهانه استاندارد تقسیم کرد که گزارشهایی را در اختیار شما قرار میدهد که قبلاً فقط سیستمهای فناوری اطلاعات در سطح سازمانی قادر به ایجاد آن بودند. حسابرسی نرم افزار شامل نسخه سیستم عامل (سطح بسته سرویس و سطح رفع فوری اختیاری)، سایر نرم افزارهای نصب شده، مجوزها، شماره نسخه، مسیرها و توضیحات، PUP (برنامه های بالقوه ناخواسته مانند MSN، نرم افزار به اشتراک گذاری فایل، هر نرم افزار غیر تجاری)، نرم افزار ضد ویروس (به روز رسانی و نسخه)، نرم افزار ضد بدافزار (ضد جاسوسی / ضد فیشینگ / ضد تروجان) حسابرسی سخت افزار شامل سازنده و مدل، برچسب سرویس یا شناسایی سازنده دیگر فضای دیسک، نوع پردازنده، کارتهای PCI، سن تقریبی دستگاه، چاپگرها، جزئیات سختافزار شبکه متفرقه. حسابرسی زیرساخت شبکه شامل سوئیچها، پورتهای در حال استفاده و در دسترس، اطلاعات روتر شامل نسخه سیستمعامل/سیستمعامل، جزئیات اتصال منطقه وسیع، آدرسهای IP محلی، WAN و دروازه، آدرس DNS، WINS، DHCP و MAC، فهرست لینکهای شبکه داخلی و خارجی، خطمشی رمز عبور و جزئیات ISP