09126164019 ---- 09396164019

24/7 شماره های تماس

شنبه تا پنج شنبه 18:30 - 9:00

ساعت های تماس با ما

ارائه کلیه تجهیزات مورد نیاز شبکه، دوربین های مداربسته، امنیت و ...
تجهیزات شبکه غیر فعال ( پسیو):
به بیان ساده تجهیزاتی که در دسته تجهیزات غیرفعال قرار گرفته می شوند برای داشتن عملکرد به توان الکتریکی نیازی ندارند و بدون احتیاج به جریان الکتریکی نقش خود را در شبکه به خوبی ایفا می کنند. تجهیزات غیر فعال شبکه عبارت اند از: کابل ها، کانکتورها و اتصال ها، داکت ها و رک ها.
تجهیزات شبکه فعال (اکتیو):
تجهیزات فعال یا اکتیو شبکه به تجهیزاتی گفته می شود که برای انجام دادن فعالیت خود به جریان الکتریکی نیاز دارند. انواع تجهیزات اکتیو شبکه عبارت اند از: کارت شبکه، سوئیچ ها، پریینت سرور، تبدیل کننده فیبر نوری، دیواره ی آتش، مسیریاب.

سرور و قطعات سرور

امروزه پیشرفت تکنولوژی آنچنان سریع است که کمتر کسب و کاری بدون امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مناسب می تواند توسعه پیدا کند. در سال های اخیر اکثریت سازمان های خصوصی و دولتی برای بهبود عملکرد کارکنان، جمع­آوری، ذخیره سازی و محافظت از داده ها و انجام سریع و آسان کارها مجبور به استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری شده اند تا بتوانند امور جاری و توسعه ای خود را به سرعت و دقت بیشتری پیش ببرند. تجهیزات سرور یکی از زیرساخت های اساسی و مهم فناوری اطلاعات است که معمولاً هر شرکتی که بخواهد توسعه ای در زمینه فناوری اطلاعات داشته باشد، سرور جزء اولین تجهیزاتی است که باید خریداری کند. 

فروش تجهیزات شبکه
برای انواع تجهیزات شبکه، قیمت تجهیزات شبکه و همچنین چگونگی فروش تجهیزات شبکه، با ما همراه باشید.
اکسس پوینت

نقطه اتصال در شبکه ی های بی سیم همانند سوئیچ در شبکه های سیمی عمل می کند. در فروش تجهیزات شبکه نقطه دسترسی نیز وجود دارد و در شبکه های WLAN مورد استفاده قرار گرفته می شود.

روتر

یک دستگاه بسیار هوشمند است که در شبکه کاربرد و عملکردی بسیار نزدیک و شبیه به سوئیچ دارد. مهم ترین تفاوتی که بین روتر و سوئیچ وجود دارد این است که از روتر برای ارتباط دادن بین دو شبکه استفاده می شود در حالی که از سوئیچ برای ارتباط دادن بین اعضای مختلف یک شبکه استفاده می شود.

سوئیچ شبکه

از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز در راه اندازی یک شبکه سوئیچ شبکه می باشد که برای اتصال دادن چندین دستگاه مختلف درشبکه مورد استفاده قرار گرفته می شود

مودم

از دیگر انواع تجهیزات شبکه می باشد که مهم ترین وظیفه آن تبدیل کردن سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و تبدیل سیگنال های دیجیتال به آنالوگ است. مودم ها به دو دسته کلی مودم معمولی و مودم ای دی اس ال (ADSL) تقسیم می شوند.

کارت شبکه

از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی شبکه، کارت شبکه می باشد که در دسته ی تجهیزات فعال قرار داده می شود. برای اتصال یک کامپیوتر به شبکه ی اینترنتی چه از نوع سرویس دهنده چه از نوع سرویس گیرنده باید دارای کارت شبکه باشد.

کابل های زوج به هم تابیده

استفاده از این نوع کابل بسیار رایج می باشد و بیشترین کاربرد را در شبکه های مخابراتی و کامپیوتری دارند. استفاده از کابل های زوج به هم تابیده در تلفن ها نیز بسیار رایج است.

پرینت سرور

از پرینت سرور برای به اشتراک گذاری یک پرینتر بدون نیاز به یک کامپیوتر استفاده می شود به این صورت که پرینتر را به پرینت سرور متصل کرده و پرینت سرور نیز باید به سوئیچ موجود در شبکه متصل باشد.

کابل های فیبر نوری

از این نوع کابل در شبکه ی بزرگ جهت انتقال داده در مسافت های بیش از 100 متر استفاده می شود. برای انتقال اطلاعات در این نوع کابل از انعکاسات نور در هسته و غلاف استفاده می شود که منابع نوری استفاده شده در این کابل می تواند دیود لیزری و دیود ساطع کننده ی نور باشد.

فروش تجهیزات شبکه
برای انواع تجهیزات شبکه، قیمت تجهیزات شبکه و همچنین چگونگی فروش تجهیزات شبکه، با ما همراه باشید.